lördag 19 december 2009

BF +4

Fortfarande ingen bebis i sikte, trots alla nyfikna frågor!
Jag förundras lite över hur ofta man kan få frågan "Har bebisen tittat ut ännu?". Personligen känner jag att det är en ganska stor nyhet när det väl sker, så jag kommer nog meddela de som medddelas bör.
Nästa gång jag får frågan blir svaret "ja, jag födde för 3 veckor sen - har jag glömt att berätta det för dig?!"

Utöver att meddela folk att ingen bebis har kommit till värden så har även projektet med mei tai selen blivit liggandes idag. På schemat stod istället att handla skruvar, städa förrådet samt lägga upp några annonser på Blocket. Och jag kan stolt meddela att allting blev gjort, trots en något segstartad dag.

Belöningen blev lite naturgodis och nu ska jag bänka mig framför tv:n och titta på Stardust på tv4.

2 kommentarer:

  1. Är det möjligtvis din late sambo som vägrade släpa sig ur sängen förrän efter lunch som gjorde att det blev en något segstartad dag?

    SvaraRadera
  2. lillem4n: Lat, trött eller livsnjutare. Oavsett vilket gäller det att sova medan man kan ;-)

    SvaraRadera