tisdag 5 januari 2010

Ett brutet nyårslöfte

Tyra her redan brutit sitt nyårslöfte om att sova hela nätterna. I natt vaknade hon omkring kl 03 och var sedan vaken mer eller mindre hela förmiddan. Min förhoppning är att det ska ha tröttat ut henne så hon nu vill sova hela natten, men jag inser att min önskan sker för döva öron.

Själv skulle jag kunna somna nu på studds, men jag väntar på att lilltjejen ska vakna och äta en gång till först.

Imorgon får bli stora städardagen för nu tar snart dammråttorna över här i lägenheten. Ska bli spännande att se vem som låter högst - Tyra eller dammsugaren :p


Tyra myser med sin mormor som var här och fikade idag

1 kommentar:

  1. Linnéa Törnros7 januari 2010 kl. 10:15

    Vilken jättefin bild, men oj vad jag blir avundsjuk. Vill också hålla om och pyssla med Tyra! Farmor

    SvaraRadera