onsdag 20 januari 2010

Jag vettetusan vad det har flygit i Tyra, men hon har blivit en hejjare på att skrika sig igenom nätterna. På dagarna är nog snäll go och glad, men på nätterna förvandlas hon till ett skrikande monster där ingenting duger. Och denna kontraproduktivitet med att spotta ut nappen när man egentligen vill ha den, det driver mig till vansinne när jag är så trött.

I natt om det inte blir bättre blir det fram och ut med vagnen i hopp om att hon kanske somnar i den. Det är bara att hålla tummarna.

Men först har jag en hel dag att se fram emot med mitt tysta och snälla barn :)
Tyra, lite lätt missnöjd, i vagnen
2010-01-15

1 kommentar:

  1. Skönt (eller vad man ska kalla det) med någon som vet hur det är som har det likadant... om än att jag önskar att vi båda kunde slippa det helt. Vad sägs om att kanske ses nån dag och ta en promenad med våra vagnar? Vi bor ju så nära varandra. :) Kram

    SvaraRadera