fredag 22 januari 2010

Uppdatering Minifom

Jag vet inte om det var Minifomens förtjänst eller om Tyra helt enkelt kände för att vara på bättre humör igår kväll/natt. Hon var hur som helst mycket lugnare, men fortfarande vaken, långt in på småtimmarna. Tillslut somnade hon på min mage och jag hade i hjärta (eller mod) att lägga ner henne i spjälsängen (med risk för att hon skulle vakna och vara gnällig). Så Tyra sov och jag slummrade på soffan fram till kl 06 imorse. Välbehövlig sömn för Tyra skulle jag tro. Förhoppningsvis kanske hon vänder tillbaka lite på dygnet nu?

2 kommentarer:

  1. Skönt att det börjar bli bättre !
    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Funkar Minifom för er? Vi ger ju det till vår lilla tjej, men vi har egentligen ingen aning om det funkar eftersom jag uteslutit mejeriprodukter också...

    Kram

    SvaraRadera