torsdag 21 januari 2010

Vakna nätter

Jag hade tänkt ha en hurtig rubrik och berätta om hur BRA det gick i gårkväll. Att Tyra sov hela natten och va helnöjd med livet.

Men icke. Runt kl 22 började lilltjejen skrika högljudt och vi gjorde iordning för att gå ut med henne i vagnen. Mycket riktigt somnade hon där i och jag hade vilda förhoppningar om att hon skulle fortsätta sova även när vi kom hem (som hon gör dagtid då man varit ute med vagnen).
Men sova, det kan man göra senare tyckte Tyra och vaknade ca 5 min efter att vi kommit hem. OCH BÖRJAR SKRIKA!
Ett tag innan kl 5 på morgonen somnade hon och har sen sovit mer eller mindre hela dagen nu. Nu börjar klockan åter igen närma sig 22 och jag börjer bli mer och mer nervös för att hon åter igen ska spendera en hel natt med att skrika.

Har hur som helst varit på Apoteket och köpt Minifom nu så får vi se om det kanske kan vara magen som spökar för henne. Hoppas verkligen att det hjälper!

1 kommentar:

  1. _Jag kan rekomendera bärsjal i trikå när man har svår somnade barn. De gånger Melvin skriker så hysteriskt funkar bara sjalen!

    Lycka till!

    bebisjakt
    www.blommis86.blogspot.se

    SvaraRadera